چگونه پسردار شویم؟

چگونه پسردار شویم؟ کسانی که فرزند  پسر می خواهند می توانند با توکل به خدا کارهایی را که در جهت پسر دار شدن می توانند انجام دهند. اما به یاد داشته باشیم که قبل از هر چیزی سلامتی فرزند مهم می باشد. پس اول آنرا از خداوند مسئلت کنید. و در درجه بعدی به پسر شدن یا دختر شدن بچه و نوزادتان توجه کنید. 

برای خیلی از زوج‌ها داشتن فرزند از هر دو جنس پسر و دختر اهمیت دارد. گاهی هم به هر دلیلی داشتن فرزند پسر برایشان اهمیت بیشتری می‌یابد.  شاید چون کودک دختر این روزها بیشتر به دنیا می آید داشتن پسر برای زوج ها اهمیت یافته است. هر چند که مهمترین عامل داشتن یک کودک در سلامت کامل بودن  آن است ولی هنوز خیلی‌ها دوست دارند که اگر حق انتخاب داشتند خودشان جنسیت فرزندشان را انتخاب می‌کردند.

سالها پیش برای این که به بچه ای با جنسیت مورد علاقه تان برسید باید تنها آرزو و دعا می کردید اما امروزه راهها و اصولی همه جانبه برای این مسئله یافت و جمع آوری شده است که در اینجا با آنها آشنا می شوید.

چگونه پسردار شویم؟

چگونه پسردار شویم؟ از ۳ ماه پیش از بارداری مصرف قرص های جلوگیری از بارداری  را قطع کنید. فقط از کاندوم استفاده کنید.

این را به یاد داشته باشید که نقش اصلی در تعیین جنسیت فرزندتان را کروموزوم های  شوهرتان به عهده دارد.

روز تخمک گذاری خود را بیابید:

از همان سه ماه قبل از نزدیکی:هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب و قبل از هر تحرک اضافه ای و در ۱ ساعت مشخص مثلا ۷ صبح  دمای بدن خود را با دماسنج جیوه ای اندازه بگیرید.

دماسنج را زیر بالشتان بگذارید:برای اینکه در دسترستان باشد.از روز آخر پریود اندازه گیری را شروع کنید. در اواسط پریود دمای بدن نیم درجه یا بیشتر کاهش میابد و درست صبح روز بعد نیم تا ۱ درجه افزایش میابد.

اگر ۳ ماه همه روزه دمای بدن خود را اندازه بگیرید. متوجه خواهید شد که دما بدنتان در ۱ روز خاصی از پریودتان کاهش میابد.

روز کاهش دما تا اواسط روز وقت دارید که برای پسردار شدن اقدام کنید.البته عده ی خوش شانسی هم هستند که روز تخمک گذاری درد تیر داری را در سمت راست بدن خود احساس میکنند.با ترشحات دهانه رحم نیز میتوان روز تخمک گذاری را حدس زد که البته  دقیقتر است:

روزهای پس از پایان پریود دهانه رحم خشک است.اما از ۴ تا ۵ روز بعد از پایان پریود ترشحات شروع میشود.روزی که بیشترین ترشحات ولیزترین و کشدار ترین ترشحات را داشتید شک نکنید که روز تخمک گذاریتان را پیدا کرده اید.

نشانه تمام شدن روز تخمک گذاری هم این است که در اواخر  روز ترشحات غلیظ تر میشوند. وقتی این اتفاق رخ داد دیگر فرصت شما برای پسر دار شدن به پایان رسیده است.

در دوران بارداری از بعد از سه ماهگی شما با انجام سونوگرافی می توانید متوجه بشوید که فرزند شما پسر است یا دختر.

می توانیم برای دلبندتان از لباس هایی که در سایت وجود دارد،خریداری کنید و فرزند عزیزتان را به بهترین شکل آماده کنید. یکی از منحصر به فرد ترین محصولاتی که داریم ست لباس پسرانه تونگز مدل L1017R می باشد.