جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت (Baby Shower) عموما راهیست برای تبریک به پدر و مادر فرزند برای بچه دار شدن که در فرهنگ های مختلف به شکل های متفاوت انجام می گیرد.

«دختر و پسر ندارد. مهم این است که فرزند سالم باشد.» این جمله را بارها و بارها شنیده‌ایم. اما واقعیت آن است که اعماق دل افراد معمولا چیز دیگری می‌گوید. در واقع انسان موجودی انتخابگر است و آرزوی دیرینه‌اش این بوده که جنسیت فرزندش را خودش تعیین کند و به اصطلاح جنسش جور باشد

یکی از جشن های هیجان انگیز برای افرادی است که در آستانه بچه دار شدن هستند.بی شک اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده هیجان خاصی خواهد داشت به خصوص برای خانواده هایی که اولین فرزندشان را به دنیا می آورند.این مراسم که ورود یک عضو جدید است بهترین اتفاق هر خانواده است که می‌توانید آن را مجلل و مفصل برگزار کنید و یا حتی با ایدههای کوچک نیز جشن‌ تعیین نوزاد زیبایی خواهید داشت. اینکه فرزندشان دختر یا پسر باشد میتواند بر روی سبک زندگی آنها و آینده پیش رو نیز اثر گذار باشد.

علامت سوال همه مهمان‌‌ها با ورود به خانه و روبرو شدن با این فضا در مورد اینکه کودک دختر است یا پسر زیادتر می‌شود. برای بیشتر کردن شور و هیجان مهمانان بازی و سرگرمی‌های مختلفی تهیه کنید.

برای بر گزاری جشن تعیین جنسیت کودک هیچکس به جز دکتر و یکی از اقوام نزدیک که مسئولیت برگزاری جشن را بر عهده میگیرد از جنسیت کودک اطلاع ندارد زیرا نباید این موضوع لو برود که ممکن است تمام هیجانی که پدر و مادر قرار است با هم تجربه کنند از بین برود.به همین منظور فرد مشخص شده نتیجه را از دکتر گرفته و مطابق آن کیک و یا بادکنک را آماده میکند،حتی بعضی از خانواده ها مسابقه ای برپا میکنند تا مهمانان جنسیت کودک را پیش از مشخص شدن آن پیشبینی کنند .

پس از آن والدین آماده مراسم می شوند، و کیک یا بادکنک مشخص شده را چاقو میزنند اگر رنگ صورتی نمایان شود نشان دهنده این اسن که جنسیت فرزند دختر است  و اگر رنگ آبی ظاهر شود بدین معناست که جنسیت کودک پسر است.پس از تعیین شدن جنسیت کودک والدین همراه با مهمانان به جشن ادامه می دهند و می توان گفت جشن تعیین جنسیت کودک همپای جشن عروسی خاطره انگیز و به یادماندنی خواهد شد.

جشن تعیین جنسیت

 

برای جشن تولد و هر جشن دیگری داشتن کیک ضروری است.تفاوتی که در کیک این جشن وجود دارد این است که کاملا سوپرایز می باشد یعنی شما با برش زدن آن جنسیت جنین خود را متوجه می شود.

 

 

جشن تعیین جنسیت

 

یکی دیگر از ایده های جالب و به یاد ماندنی و هیجان انگیز جشن تعیین جنسیت این می باشد که یک بادکنک را باد می کنند و داخل آن یک سری کاغذ رنگی می ریزند که این کاغذ رنگی ها به شما اعلام می کند که جنین شما دختر است یا پسر و یا که داخل یک کارتن را پر از بادکنک می کنند و رنگ بادکنک های داخل کارتن تعیین کننده جنسیت نوزاد شما می باشد.

 

جشن تعیین جنسیت

 

یک سرگرمی جذاب دیگر انتخاب اسم است. خوشحالی و هیجان جمع برای انتخاب اسم زیاد است و همه دنبال اسم‌های مشابه اسم مادر و پدر می‌گردند. ممکن است در این مراسم اسم‌های زیادی پیشنهاد شود. بهتر است شما هم از این فرصت استفاده کرده و دو ظرف برای جمع‌آوری ایده‌های دختر و پسر قرار دهید.

 

یکی دیگر از ایده هایی که می توانید در این جشن استفاده کنید دادن گیفت به میهمانان می باشد که هم خاطرانگیز می باشد و هم جالب است.