جشن تعیین جنسیت و ایده برای سوپرایز های آن

جشن تعیین جنسیت و ایده برای سوپرایز های آن :از دیگر جشن‌های باب شده این روزها جشن تعیین جنسیت است. در این جشن میهمانان دعوت شده به مراسم از جنسیت بچه‌ای که در شکم مادر است، خبر ندارند. جشن با المان‌های آبی و صورتی طراحی می‌شود که رنگ آبی نماد فرزند پسر و رنگ صورتی نماد فرزند دختر است. میهمانان پس از چند ساعت حضور در میهمانی پس از برش کیک از جنسیت بچه مطلع می‌شوند و به شادمانی می‌پردازند.

سورپرایز جشن تعیین نوزاد را به چند طریق می‌توانید انجام دهید:

  • پدر یا مادر نوزاد باشید

اگر جواب آزمایش را به تنهایی گرفته‌اید و همسرتان از آن اطلاعی ندارد، بهترین زمان برای سورپرایز کردن همسرتان است.

  • پدر و مادر نوزاد نباشید

اگر از خانواده و یا دوستان نزدیکتان قرار است صاحب فرزند شود بهتر است شما برای آنها یک جشن تعیین نوزاد ترتیب دهید. به هر طریقی که شده شما جواب آزمایش را بگیرید و حتی می‌توانید جریان یک جشن خانوادگی کوچک را با آنها درمیان بگذارید. اگر پدر و مادر هر دو شاغل باشند از ایده شما استقبال خواهند کرد.

  • سورپرایز خواهر یا برادر نوزاد

ایده سورپرایز بادکنکی بهترین راه برای اطلاع دادن ورود یک خواهر یا برادر برای فرزند قبلی است.

پیشنهادی برای سورپرایز بادکنکی برای جشن تعیین جنسیت

۱.برای سورپرایز بادکنکی باید یک جعبه بزرگ که در همه فروشگاه‌ها یافت می‌شود تهیه کنید. روی آن را تزئین کنید با نوشته‌هایی مانند ” دختر یا پسر؟”، ” خواهر یا برادر؟”.

۲.اگر سورپرایز بادکنکی جزئی از تم جشن تعیین نوزاد است بهتر است آن را زیباتر تزئین کنید.

۳.داخل جعبه را با بادکنک‌هایی که با گاز هلیوم پرشده‌اند پر کنید. اگر جنسیت نوزاد دختر باشد بادکنک‌ها را صورتی و اگر پسر باشد به رنگ آبی انتخاب کنید.

۴.جعبه را در جای مخصوصی از خانه قرار دهید تا همسرتان ببیند. یادتان نرود قبلا دوربین‌ را برای ثبت این لحظه‌های شیرین آماده کنید. بعدها با دیدن صحنه‌ای که سورپرایز شده‌اید لذت خواهید برد.

۵. اگر جعبه سورپرایز بادکنکی را برای پدر و مادر کودک آماده کرده‌اید از آنها بخواهید همزمان جعبه سورپرایز بادکنکی را باز کنند. دیدن صحنه‌ خوشحالی مادر و پدر از اطلاع یافتن جنسیت نوزادشان با بادکنک سورپرایزی بهترین خاطره‌ای خواهد بود که شما برایشان رقم زدید.

اگر از گاز هلیومی برای پر کردن بادکنک‌ها استفاده کرده‌اید به محض باز کردن جعبه بادکنک‌ها به پرواز درخواهند آمد. گاز هلیوم در این بادکنک‌ها باعث بالا رفتن آنها می‌شود. اگر دوست دارید بادکنک‌ها را نگه دارید بهتر است آنها را با ریسه یا طنابی به کف جعبه بچسبانید.

در ادامه چند عکس برای ایده گرفتن برای شما قرارداده ایم:

جشن تعیین جنسیت و ایده برای سوپرایز های آن

جشن تعیین جنسیت و ایده برای سوپرایز های آن

جشن تعیین جنسیت و ایده برای سوپرایز های آن