ایده های جذاب برای جشن تعیین جنسیت

ایده های جذاب برای جشن تعیین جنسیت : جشن هیجان انگیزی است که مشخص می کند جنسیت نوزاد دختر است یا پسر. افرادی که در آستانه بچه دار شدن هستند و بسیار مشتاق اند که بدانند نوزادشان دختر است یا پسر این جشن را برگزار میکنند . در ابتدا دکتر سونوگرافی با یکی از نزدیکان مادر یا پدر هماهنگ میکند و دکتر جنسیت نوزاد را به وی میگوید. و آن فرد نیز به کسی نمیگوید تا زمانی که در جشن توسط یک ایده سورپرایزی جنسیت نوزاد فا ش شود.
ایده های تعیین جنسیت نوزاد با سورپرایز ایده های زیادی برای این سورپرایز هیجان انگیز وجود دارد. مثلا بعضی کیک را برش میزنند و با رنگ داخل آن که یا صورتی است یا آبی متوجه میشوند که جنسیت نوزاد چیست. و یا اینکه داخل یک بادکنک را با کاغذ صورتی یا آبی پر میکنند و مادرو پدر آن بادکنک را میترکانند و بعد متوجه جنسیت نوزاد میشوند. ایده های زیادی وجود دارد که لازم است کمی خلاق باشید تا به سادگی مادر و پدر نوزاد را غافلگیر کنید.

برای پذیرایی مفصل آماده باشید

ایده های جذاب برای جشن تعیین جنسیت

خودتان را برای یک جشن بزرگ آماده کنید. بسیاری از زن و شوهر‌ها خوراکی‌های شیرین مانند کیک و کاپ‌ کیک برای این روز سفارش می‌دهند. سونوگرافی را به قنادی ببرید و رنگ کیک‌ها را بر اساس نتیجه سونوگرافی سفارش دهید. اما از قنادی بخواهید لایه بیرونی کیک‌ها را با رنگ وانیلی یا شکلاتی بپوشاند تا رنگ اصلی (صورتی یا آبی) مشخص نباشد. کیک‌های ورقه‌ای یا مربعی هم می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. همچنین می‌توانید یک کیک بزرگ با ترکیبی از دو رنگ آبی و صورتی سفارش دهید.

فیلم و عکس تهیه کنید

از جشن تعیین جنسیت به کمک عکس و فیلم خاطره‌سازی کنید. از یک دوست صمیمی یا عضو خانواده بخواهید که از مراسم مورد نظر فیلم و عکس بگیرد. چون ممکن است با مهمان‌ها مشغول باشید و فرصت کافی نداشته باشید. اگر بودجه کافی ندارید، یک عکاس یا فیلم‌بردار حرفه‌ای استخدام کنید. از مهمان‌ها بخواهید پیامی در دوربین برای فرزند آینده شما بگذارند. از دوربین‌ها پولاروید استفاده کنید و تصاویر را در همان لحظه ظاهر کنید و از مهمان‌ها بخواهید آرزو‌های خودشان را برای پشت عکس‌ها بنویسند.

یک مسابقه ترتیب دهید

برای مهمان‌‌ها یک بازی ترتیب دهید و جایزه‌ای برای آنها در نظر بگیرید. به محض ورود از مهمان‌ها بخواهید اسمشان را روی برگه‌ای بنویسند و آن را درون جعبه‌‌هایی با عنوان دختر یا پسر قرار دهند. با توجه به جنسیت فرزند، نام آنها را از داخل جعبه بیرون بیاورید برای جایزه به آنها یک صابون معطر یا شمع بدهید. همچنین می‌توانید بین مهمان‌ها قرعه‌کشی کنید و فرد برنده را به یک رستوران دعوت کنید.

باما همراه باشید با ایده های جدید پیش شما خواهیم آمد…