آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با شعر

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با شعر : این ویدئو را برای کودک خود بگذارید تا در کنار سرگرم شدنش، شاهد یاد گیری الفبای زبان انگلیسی او باشید.

از عروسک های مورد علاقه کودکان استفاده کنید.

کودکان عاشق عروسک‌ها هستند و بازی‌های عروسکی برای مهارت‌های حرکتی عالی هستند.شما می‌توانید با استفاده از بازی با عروسک یا کل بدن یا ایجاد یک تئاتر عروسکی با استفاده از جعبه و عروسک‌های دستی(عروسک‌هایی که با استفاده از دست یا انگشت حرکت می‌کنند) اجرا کنید.عروسک‌های دستی هنگام آواز خواندن نیز بسیار سرگرم کننده‌اند.

با کودک به باغ وحش بروید و نام حیوانات را به زبان انگلیسی صدا بزنید.

اگر کتاب حیوانات دارید،باهم آن را نگاه کنید،سپس روزی به باغ وحش بروید. نام حیواناتی را که کودکتان یاد گرفته است،از او بپرسید و به حیوانات جدید اشاره کنید.باغ وحش یک مکان عالی برای افزودن صفات و رنگ‌هاست.وقتی به خانه آمدید،او را به کشیدن تصاویر حیواناتی که دیده تشویق کنید و باهم دیگر درباره‌ی آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید.

با کودک قایم باشک بازی کنید و به انگلیسی بشمارید.

قایم باشک یک بازی عالی برای تمرین اعداد است.شما می‌توانید از ۱تا۱۰ شروع کنید و به‌تدریج افزایشش دهید.وقتی کودکتان اعداد را به‌خوبی یاد گرفت،به عقب برگردید(اعداد را برعکس بشمارید).وقتی دنبال کودک خود می‌گردید،یک فرصت خوب برای تکرار کلمات است بدون آنکه تکراری باشد.

یک پلی لیست مناسب در سطح فرزندتان در یوتیوب پیدا کنید.

یوتیوب یک منبع فوق‌العاده است.شما می‌توانید یک پلی لیست از ویدئوهای آموزشی انگلیسی ایجاد کنید،که این روزها مردم از سرتاسر دنیا پست می‌کنند. آن‌ها ممکن است آموزش‌های کوتاه یا ایده‌های خلاقانه باشند که شما می‌توانید در یادگیری زبانتان بیامیزید(ترکیب کنید)،یا آوازهای بچگانه که می‌توانید باهم بخوانید.لیستهای پخش شده که قبلاً توسط دیگران باهمان هدف قرار داده شده است را،جستجو کنید. مثلا این لینک عالی است.