ماشین شارژی سواری

ماشین شارژی سواری از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان می باشد. کودکان از سنین ۲ الی ۳ سالگی رانندگی برایشان بسیار جذاب می باشد و آن ها علاقه به رانندگی با سرعت و ماشین واقعی را دارند. آن ها علاقه به تقلید از بزرگتر هایشان را دارند .رانندگی یک خاطره‌ی دوست‌داشتنی است که کودکان بالای دو سال آن را هرگز فراموش نمی‌کنند .شرکت های اسباب بازی با پی بردن به این علاقه به تولید این ماشین ها اسباب بازی سواری پرداختند.

برای انتخاب سایز مناسب ماشین شارژی لازم است به ابعاد و به ویژه طول آن توجه داشته باشیم و انتخاب طول مناسب باتوجه به رده سنی کودک انتخاب می شود.

  1. طول پای کودک در سنین ۲ الی ۵ سال نهایتا ۵۰ سانتی متر می رسد به همین علت ماشین های شارژی با طول ۹۰ الی ۱۰۵ سانتی متر مناسب این رده سنی می باشد.
  2. در سنین ۴ الی ۸ سال، طول پای کودک تا ۶۵ سانتی متر می رسد. به همین علت ماشین های  شارژی با طول ۱۰۵ الی ۱۲۰ سانتی متر مناسب این رده سنی می باشد.

مزایای استفاده از این اسباب بازی در این سنین کمک به استقلال عمل کودک و افزایش اعتماد به نفس آن ها در انجام فعالیت های حرکتی و تمرکزی کودک می باشد.

برای خرید ماشین کودک به ابعاد، ایمنی لازم از نظر محافظ صندلی و کمربند و سن مناسب این وسیله دقت کنید. ترمز، فرمان ماشین و قابلیت‌هایی مثل دور موتور و پخش آهنگ هم مهم هستند.

 

تماس با ما