۱۷ روش لاغری شکم بدون رژیم و ورزش

۱۷ روش لاغری شکم بدون رژیم و ورزش : بهترین روش لاغری ورزش و رژیم غذایی است اما گاهی چربی های شکم و پهلو چنان سمج هستند که با هیچ ورزش و کاهش وزنی کم نمیشوند و سرجاشون باقی می مانند یا زمانی است که فرد وزن مناسب دارد اما کمی چاقی شکمی دارد و قصد دارد که تنها ناحیه شکم یا پهلو لاغر شود، در این موارد توصیه ما استفاده از دستگاه های لاغری موضعی است که در بالا به مختصر به آن اشاره شد. حالا اینکه چه روش لاغری شکم برای شما مناسب است باید با کارشناسان تغذیه مشورت کنید.

روش های رایج لاغری شکم 

۱- لاغری شکم با لیپوسونیکس ( هایفولیپولیز)

لیپوسونیکس یا هایفولیز از تکنولوژی هایفو، جدیدترین دستگاه لاغری شکم با آخرین فن آوری به روز برای سوزاندن چربی به صورت غیر تهاجمی، استفاده می کند. این روش، روشی برای لاغری شکم بدون عمل جراحی و با استفاده از امواج لیپوسونیکس می باشد. لیپوسونیکس بهترین روش را برای لاغری شکم با کمترین میزان خطر ارائه می کند.

فواید کار با لیپوسونیکس

  •  نتایج غیر تهاجمی با استفاده یک جلسه درمان

  •  درمان سریع در یک ساعت (به طور متوسط)

  •  تطبیق پذیری برای لاغری قسمت های مختلف بدن

  •  هدف گیری دقیق چربی حتی در مناطق کوچک و منحنی شکل

  •  مشاهده نتایج در عرض ۸ تا ۱۲ هفته

  •  حداقل ناراحتی

  •  حداقل آسیب

۲- لاغری شکم با لیپولیزر

لیپولیزر یک روش ۱۰۰٪ غیر تهاجمی برای لاغری شکم با استفاده از لیزر و به صورت نقطه ای است. در این روش ۴۰ دقیقه ماساژ انجام می شود. لیپولیزر به جای برش دردناک، از انرژی لیزر برای نفوذ ایمن (بدون درد) بر روی پوست و هدف قرار دادن سلولهای خاص چربی استفاده می کند. لیپو لیزر باعث می شود سلول تحریک شود و آب، اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول آزاد شود. با آزادسازی این سه ترکیب ، آب، اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول (که اغلب به آن تری گلیسیرید گفته می شود) ، سلول های چربی به طور قابل توجهی کوچک می شوند و در نتیجه لاغری اتفاق می افتد!

مزایا کار با لیپولیزر

  1. این عمل بهترین نتیجه برای لاغری بدن ارائه می دهد.
  2. زمان بهبودی این عمل بسیار کوتاه است.
  3.  بعد از لیپولیزر حداقل ناراحتی دیده می شود.
  4.  از لیپوساکشن سنتی ایمن تر است.
  5. پوست اطراف ناحیه درمان را سفت می کند.
  6.  از لیپوساکشن سنتی مقرون به صرفه تر است.
  7.  نتایج دائمی است.
  8.  بدون درد و بدون جراحی است و عوارض جانبی ندارد.
  9.  ایمن و کارآمد است.
  10. روشی غیر تهاجمی برای کاهش چربی و شکل دادن بدن است.
  11. لیزر سرد. مطالعات کلینیکی نشان داده است که دستگاه لاغری لیپولیزر در بعضی موارد با نتایج حاصل از لیپوساکشن قابل مقایسه است.
  12. درمان مقرون به صرفه: دستگاه لاغری لیپولیزر در مقایسه با لیپوساکشن و سایر روشهای سونوگرافی یا روش های لیزری، بسیار مقرون به صرفه تر است. 
  13. بی خطر و بدون درد: تجهیزات لیپولیزر از مقادیر کم نور لیزر قرمز مرئی استفاده می کنند تا اثر بیولوژیکی تحریک کننده و بدون درد را در بافت چربی هدفمند ایجاد کنند.

تصاویر سونوگرافی نشان میدهد بعد از یک بار استفاده از لیپولیزر ۳۰ درصد کاهش عمق لایه چربی دیده می شود.

این تحریک جزوی از مسیرهای شیمیایی طبیعی است که بدن در صورت لزوم از آن برای آزادسازی منابع انرژی استفاده می کند ، بنابراین دستگاه لاغری لیپولیزر هیچ گونه عارضه غیر طبیعی در بدن ایجاد نمی کند و به بافت بدن مانند سلول، عروق خونی یا اعصاب مجاور آسیب نمی رساند. . این درمان می تواند بر روی انواع پوست و نواحی بدن که چربی ناخواسته در آن ذخیره شده است انجام شود و می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت طبیعی خود برگردید.

نتایج فوری: نتایج بلافاصله پس از درمان مشاهده می شود. به طور معمول در هر جلسه درمان می توان ۲-۴ سانتی متر کاهش سایز مشاهده کرد. یک دوره ۸ جلسه ای درمان در طی ۴ هفته با ۲ درمان در هفته توصیه می شود.

تجهیزات لیپولیزر منطقه مورد نظر را هدف قرار میدهند. با قرار دادن پدهای لیزر در ناحیه مورد نظر مانند چانه، بازوها ، شکم یا ران، چربی آن قسمت تجزیه شده و از بین می رود.

۳- لاغری شکم با اراف- کویتیشن

این دستگاه چند منظوره می تواند متابولیسم بافت را تقویت کند، سلولیت را برطرف کند، پوست را محکم کند، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت کند . تأثیر آن برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. این دستگاه ترکیبی از سونوگرافی حفره ای ۴۰K برای شکل دادن به بدن، دو قطبی مولتیپولار قطبی RF برای لیفتینگ صورت، مکش خلاء ار- اف برای لاغری بدن و جوان سازی پوست صورت می باشد. سونوگرافی حفره ای ۴۰K برای شکل دادن بدن با امواح قوی عمل می کند و سر چربی را با موج های موج قوی منفجر می کند.

طول موج این دستگاه HZ 40000  می باشد که به صورت مستقیم به سلولهای چربی برخورد می کند و باعث ایجاد حرکت اصطکاکی بین سلولهای چربی می شود.این مسئله باعث مصرف مؤثر کالری و رطوبت در سلولهای چربی و کاهش اندازه سلولهای چربی می شود. علاوه بر این ، لرزش موج صدا باعث اثرات شدید بر روی سلولهای چربی می شود و آنها را فوراً منفجر می کند بنابراین مقدار سلولهای چربی را کاهش داده و از این طریق باعث از بین رفتن چربی می شود.

دستگاه ار- اف کوتیشن از پیشرفته ترین فن آوری ار- اف و فرکانس رادیویی استفاده می کند. این ابزار به طور مستقیم به چربی های عمیق می رسد و با استفاده از ار- اف آن ها را هدف قرار می دهد. در حالت سریع – فعال، بافت سلولهای چربی باعث ایجاد گرمای اصطکاکی، افزایش دمای موضعی و از بین بردن چربی و سموم اضافی از بدن از طریق غده عرق، گردش خون روده ای و لنفاوی و در نهایت رسیدن به اثر حل شدن چربی می شوند. 

۴- بادی آنالیزور

برای بررسی وتجزیه و تحلیل چربی ، وزن ، BMI ، شاخص های غیر چربی و سایر شاخص های بهداشتی برای از دست دادن وزن به صورت موثر از این روش استفاده می شود. برای تجزیه و تحلیل درمان های جدید از داده های سلامت برای کاهش وزن استفاده می شود. برای بادی آنالیزور به بیمارستان ها ، کلوپ های ورزشی، مراکز تحقیقاتی ورزشی و علمی ، مؤسسات و شرکت ها ، آژانس های دولتی ، مدیریت بهداشت و آژانس های دسترسی مراجعه کنید. این مراکز به افراد کمک می کنند تا وضعیت بدن خود را به طور دقیق ارزیابی کنند. وظایف بادی آنالیزور، آنالیز عضلات و چربی ، تجزیه و تحلیل چاقی و ارزیابی سلامتی می باشد.

موارد نمایش داده شده با بادی آنالیزور

  1.  ترکیب بدن: محتوای آب ، پروتئین ، نمک معدنی ، جرم استخوان
  2.  تجزیه و تحلیل چربی عضلات: وزن بدن ، وزن اسکلت ، وزن چربی.
  3.  تجزیه و تحلیل چاقی: وزن ، وزن چربی ، WHR ، نسبت آب ، B. M. R
  4.  تشخیص چاقی
  5. ارزیابی جامع
  6. کنترل وزن
  7. شدت ورزش
  8. مرجع رژیمی برای تغذیه
  9.  ارزیابی سلامت

۵- لاغری شکم با کویتیشن

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز با استفاده از تکنیک کویتیشن هفته ای یک الی دو جلسه می باشد که با توجه به سن – جنس- مقاومت بافت چربی و…میزان جلسات بین ۸ تا ۲۰ جلسه افزایش می یابد . در هر جلسه کاهش سایزی بین نیم تا یک و نیم سانت را تجربه خواهید نمود.

لاغری با کویتیشن باعث چی میشود؟

  •  کاهش سلولیت؛
  •  شکل دهی / لاغری بدن، سفت شدن پوست ، رفع چین و چروک؛
  • جوان سازی پوست؛
  •  بهبود منافذ بزرگ پوست و لطیف شدن پوست.
  •  بهبود سوخت و ساز پوست.

  مزایای کار با کویتیشن

  •  ناهمواری وجود ندارد؛
  •  خونریزی ، سوزش و کبودی وجود ندارد.
  •  عارضه جانبی وجود ندارد. پدیده بازگشتی وجود ندارد.
  • بهبود منافذ بزرگ پوست و لطیف شدن پوست.
  •  زخم ایجاد نمی شود و بر زندگی و کار روزانه تأثیر نمی گذارد.

۶- لاغری شکم با پرسوتراپی

این دستگاه می تواند گردش لنف را بهبود بخشد و مواد زائد را از بدن خارج کند. این دستگاه با فشار هوا برای جابجایی چربی استفاده می کند. در عین حال ، این دستگاه از مهارتهای اساسی برای کمک به سرعت بخشیدن به گردش لنف و دفع مواد زاید از بدن مانند گردش خون ، ماساژ، کشش و غیره به کار می گیرد. موج هوا از هوای طبیعی برای ماساژ استفاده می کند و به فرد آسیب نمی رساند و احساس بدی ایجاد نمی کند. فشار یک طرف محفظه هوا ۲۰۰۰۰۰ پاسکال است. و هنگامی که برای کار روی شکم به مدت ۳۰ دقیقه استفاده می شود ، انرژی مصرف شده برابر با ۱۵۰ بار نشستن است. 

مزیت لاغری با پرسوتراپی

۱٫ کیفیت خوب: دستگاه تهیه شده با آهن بهترین کیفیت را دارد. پارچه لباس از مواد PU ساخته شده است. به راحتی تمیز می شود. پوشش با مواد PU دو لایه تهیه شده است.

۲٫ عملکرد خوب: عملکرد فشار هوا و عملکرد گرمایش مادون قرمز می توانند به طور جداگانه در هر قسمت عمل کنند. ۲۰ گروه محفظه هوا ، ۸ خروجی هوا و ۷ گروه گرمای مادون قرمز ، ۳ گروه خروجی مادون قرمز وجود دارد.

۳٫ بهره برداری آسان: مشتری می تواند شدت فشار هوا و گرمایش مادون قرمز را تنظیم کند و قسمت مورد استفاده را انتخاب کند.

۴- احساس خوب: در طول درمان هیچ دردی وجود ندارد و در تمام بدن احساس آرامش می کنید (مانند ماساژ با دست). دما بین ۳۵ تا ۸۰ درجه است.

۵- نتیجه خوب: هر روز می توان از لباس استفاده کرد. می توان طی ۲ ماه ۱۵ تا ۳۰ کیلو گرم وزن از دست داد.

۶٫ بسته قابل حمل: ۴۴ * ۴۲ * ۲۸ سانتی متر، ۸۵ * ۴۵ * ۲۴ سانتی متر

۷٫ لباس های ایمن: ولتاژ لباس ۳۶ ولت است. بیشتر لباس های کارخانه های دیگر ۲۲۰ ولت می باشند اما  ۳۶ ولت ایمن تر است.

۷- لاغری شکم با کرایولیپولیز

تعداد جلسات درمانی به حجم منطقه مورد نظر بستگی دارد. به طور متوسط، برای گرفتن بهترین نتیجه به ۳ تا ۵ جلسه درمان نیاز خواهید داشت. تنها پس از یک جلسه درمان حدود ۲۰% از سلول‌های چربی حذف می‌شوند. هر جلسه درمان با ۶ هفته فاصله از جلسه قبلی انجام می‌شود. دستگاه لاغری انجماد چربی کرایولیپولیز یک روش جدید و غیر تهاجمی برای کاهش مؤثر چربی در نواحی موردنظر در بدن است که منجر به کاهش قابل توجه چربی در مناطق تحت درمان می شود.

مزایای لاغری با کرایولیپولیز 

آنچه روش لاغری کرایولیپولیز را متفاوت می کند استفاده از فناوری خنک کننده پیشرفته می باشد که با هدف قرار دادن برآمدگی چربی و از بین بردن سلول های چربی از طریق یک فرآیند تدریجی که به بافت های اطراف آسیب نمی رساند، عمل می کند. این روش می تواند چربی های ناخواسته شکم و پهلو را از بین ببرد. مزایا:

  1.  ۲ دسته مختلف دارد که دسته بزرگ برای بدن و دسته کوچک و نازک برای بازوها و صورت می باشد.
  2.  دو دسته بزرگ و کوچک می توانند با هم یا جداگانه کار کنند.
  3.  روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی در کمر ، پشت و سلولیت می باشد. 

چگونه دستگاه لاغری کرایولیپولیز کار می کند؟

دستگاه لاغری انجماد چربی کرایولیپولیز با روش لیپوساکشن کرایولیپولیز عمل می کند. این دستگاه خنک کننده طوری طراحی شده که در ناحیه مورد نظر اعمال می شود تا انرژی را از بافت چربی زیرین استخراج کند (با سرما) و هیچ آسیبی به بافت های قسمت های دیگر بدن وارد نمی کند. در طی این روش ، سرما باعث کاهش سلول های چربی می شود. خلاء کرایولیپولیز: هنگامی که سلول های چربی در معرض خنک کننده قرار می گیرند، فرآیندی طبیعی باعث کاهش ضخامت لایه چربی می شود.

این روش از لیپوساکشن پیشرفته تر است. این روش محبوب ترین روش برای کاهش وزن در اروپا است که ۲۶٪ کارایی در کاهش لایه چربی دارد و از روش RF و اولتراسوند بهتر است. این روش یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی در کمر ، پشت و سلولیت میباشد.